عشق

زندگی گل سرخی است که گلبرگهایش خیالی و خارهایش واقعی است. 

 

-------- 

 

دیشب دلم هوای تو کرد و تو نبودی چشمانم برای تو بارید و تو نبودی ان یادگاری زیبا برگ گل سرخ تصویر اسم زیبای تو بود تو نبودی چشمانم تمنای نگاه تو میکرد در اتش عشقِ تو بود و تو نبودی آن قامت رعنا که سفر کرد دلم تنها در حسرت دیدار تو بود و تو نبودی. 

 

---------- 

 

چون علم ثابت کرده شکر در اب حل میشود عزیز تر از جان زیر باران نرو 

 

-------- 

 

 
انسان هیچ وقت بیشتر از آن موقع خود را گول نمی زند که خیال می کند ، دیگران را فریب داده است. 

 

 

----------------- 

 

 

زندگی را دوست دارم به شرطه آنکه :


ز: آن زندان نباشد!


ن: آن ندمت نباشد


د: آن درماندگی نباشد


گ: آن گورستن نباشد


ی: آن یاس نباشد 

 

 

-------------------- 

 

 


مثل یه گل رز به اب نیاز داره مثل فصول سال که به تغییر نیاز دارن مثل یه شاعرکه به قلم نیاز داره من به تو نیاز دارم 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدیه سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:29 ب.ظ http://galleryms.blogsky.com

سلام اوا تازه تاسیسه مبارک باشه انشا الله برات اومد داشته باشه مادر. ممنون که سرزدی بازم ازاینکارا بکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد